Details, Fiction and شرایط ثبت شرکت

Wiki Article

در واقع دفتر ثبت تجارتی ، دفتری است که از طریق آن می توان برای شناسایی تجار مقیم یک محدوده خاص جغرافیایی استفاده نمود. 

تاسیس شرکت ها با عقد قرار داد میان شرکاء صورت می گیرد و این قواعد و قوانین حاکم بر شرکت ها متناسب با نوع شرکت است که باید آن ها را در نظر داشت تا منجر به ضرر نگردد .

ایا از نظر دارایی و همچنین جهت دریافت کد اقتصادی به مشکلی نمیخورم که ادرس منزلم محل کارم هست ؟

با ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها ممکن است با یکی از ۳ حالت ذیل رو به رو شوید:

مراحل ثبت شرکت اینترنتی

آدرس کامل شخصی که سهام را می خرد باید در دفتر سهام قید شود بنابراین شخصی که سهام را دریافت می کند نیز باید دفتر امضاء کند و در صورت تغییر آدرس محل سکونت می تواند باید آدرس جدید اعلام شود.

اصل وکالتنامه وکيل چنانچه ثبت شرکت توسط وکيل انجام گیرد.

آدرس: اردبیل ، بزرگراه شهداء ، مابین میدان قدس و جنب تالار میلاد

جهت انجام فعالیت تجاری بین دو یا چند نفر است ، این نوع از شرکت ها شباهت بسیاری به شرکت ها تضامنی دارند با و از عنوان خاصی برای اسم شرکت به کار گرفته می شود اما شرکاء شرکت نسبی به اندازه آوره شان مسئول پرداخت تعهدات و دیون شرکت اند برخلاف شرکت های تضامنی که شرکاء در صورت کمبود سرمایه ملزم به پرداخت تمام و کمال قروض شرکت می باشند .

الف) مرحله تایید نام: این مرحله حدوداً یک الی دو روز کاری زمان میبرد.

آدرس: ارومیه،فلکه خیرین ،اداره ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی

الف) موضوعاتی که قابل ثبت توسط عموم مردم نیستند و فعالیت در این موضوعات در انحصار دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی و عمومی و دولت قرار دارد

 مدت زمان ثبت شرکت، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام تشکیل و ثبت شرکت برای موسسین آن می باشد، به نحوی که گاهی موسسین حاضر هستند با پرداخت مبالغ کلان به موسسات ثبت شرکت، شرکت را در کوتاه ترین check here زمان ممکن به ثبت برسانند.

دفتر مرکزی برای خود داشته و آدرس و کدپستی آن را به دقت وارد نمایید، توجه داشته باشید که این آدرس به عنوان دفتر مرکزی شرکت شما در روزنامه رسمی ثبت می‌گردد.

Report this wiki page