Examine This Report on ثبت شرکت در تهران

Wiki Article

پس از انعقاد قرار داد میان شرکاء به قصد تشکیل شرکت باید موضوع فعالیت خود را مشخص نمایید و پس از آن اقدام به انتخاب نوع شرکت و تعیین نام با در نظر گرفتن قواعد و ضوابط مربوط به آن کنند .

در سهام با نام مشخص است سهام به نام چه کسی است و چند درصد از آنرا تأدیه کرده و یا چند درصد از آن هنوز پرداخت نشده است در واقع در در نقل و انتقال سهام با نام باید انتقال دهنده یا نماینده قانونی آن انتقال سهام را در دفتر امضاء کند و اگر هنوز مبلغ اسمی سهم را پرداخت نکرده باشد.

سلام مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تضامنی چیه؟پاسخ مشاور: سلام دو نسخه شرکتنامه تکميل شده دو نسخه تقاضانامه تکميل شده دو نسخه اساسنامه تکميل شده تکميل فرم تعيين نام و فيش واريزی مربوطه ارائه مجوز اگر فعالیت شرکت نیاز به داشتن مجوز از مراجع ذی صلاح داشته باشد .

بسته به شرایطتون بهتره که از بین شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص یکی را برای تاسیس و ثبت انتخاب کنید.

مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها

ت-۵ : دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

حال برای افرادی که خواهان تشکیل شرکت تجاری از نوع سهامی یا غیر سهامی هستند، ممکن است این سوال مطرح شود که اگر شرکت در حین ثبت شروع به فعالیت تجاری کند، این فعالیت قانونی است یا خیر ؟ در این مقاله ضمن تعریف جزئی از شرکت مدنی و تجاری و تفاوت آن ها، به website بیان مفهوم ثبت شرکت و دلایل لزوم ثبت آن می پردازیم.

قرارداد بین اشخاص حقیقی یا حقوقی برای انجام کارهای تجاری تحت قوانین ثبت شده می باشد.

سرمایه در این نوع از شرکت ها به سهام منقسم نشده است و تعهد سهامداران به میزان آورده یا همان سهم شان می باشد .

۳- پذیرش پرونده (در اینصورت شرکت شما به ثبت میرسد که می بایست یا شخص اصیل یا وکیل دادگستری که در سامانه اداره ثبت شرکتها معرفی شده و اصل وکالتنامه وی همراه با مدارک شرکت به اداره ثبت شرکتها click here ارسال گردیده است، بصورت حضوری به اداره مربوطه مراجعه می نماید و ضمن پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفاتر؛ مدارک شرکت ثبت شده را دریافت میکند).

از میان شرکت های مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت، شرکتی را که با اهداف، شرایط، امکانات و برنامه های شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب نمایید. اما لازم به ذکر است که بیشترین نوع شرکت هایی که در ایران به ثبت می رسند شامل شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و همچنین تا حدودی شرکت سهامی عام است که برای آشنایی بیشتر با هر کدام از آن ها، در سامانه ثبت شرکت ها اطلاعات کاملی در خصوص تمامی آنها وجود دارد که می توانید مطالعه نمایید.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سامانه ای را با عنوان سامانه جامع ثبت شرکت ها راه اندازی نمود که از طریق آن متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری می توانند کلیه فرآیند درخواست خود را تا مرحله نهایی انتشار آگهی در روزنامه رسمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند.

برای شروع یک فعالیت تجاری بسیاری عنصر می‌بایستی در کنار هم قرار گیرند، یکی از اولین اقدامات برای انجام فعالیت رسمی و قانونی، ثبت شرکت می‌باشد که در ادامه به مراحل ثبت شرکت قانونی پرداخته شده است.

حذف نام درخواستی: اگر پس از ثبت کردن چندین نام درخواستی قصد داشتید که یکی از آن‌ها را حذف کنید ابتدا باید نام مورد نظر در قسمت پایین فرم را انتخاب کنید و پس از آن بر روی گزینه “حذف نام درخواستی” کلیک کنید.

Report this wiki page