Fascination About اسم های خاص برای برند

Wiki Article

سلام یه نام واسه ثبت شرکت در زمینه بسته بندی ادویه و ژله و پودر کیک مرتبت به صنایع غذایی میخواستم لطفا راهنماییم کنید سپاس

برای ساختمان ویلایی در شمال و منظره جنگل و دریا اسم لاتین با مفهم و قابل درک ایرانی چی پیشنهاد میکنید

معنی: (مهر = محبت و دوستی، مهربانی + آنا (ترکی)= مادر)، مهربانی و محبت و دوستی مادر؛ (به مجاز) مهربان و بامحبت

حالا من بگم چرا اسمش اینه: نام مادر تاسیس کننده کمپانی، ویکتوریا بوده و نوکس هم یعنی تیغه استیل و تأسیس کننده با تلفیق نام مادر و متریالی که با آن سر و کار دارد این نام رو انتخاب کرده و بسیار هم معروف است و خیلی‌ها این برند رو میشناسند شما اگر تاریخچه این برند و سرچ کنید و بخونید متوجه میشوید که برای تایین این اسم چقدر توجه داشته.

همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد.

سلام اسمی برا شرکت سیستم امنیتی میخوام که اسم ارش داخلش باشه

  ملی - ایران- ملت- کشور- انتظام- نظام- نفت - پتروشیمی - دادگستر- بنیاد – سازمان – مرکز - بهزیست – بانک – بسیج- جهاد -  آسانسور - آژانس- ایثار-ایثارگران – شاهد - شهید- آزاده- جانبازان- تکنو - فامیلی -فیلتر  - نیک – باور- میکروبرد- تست - استار - تک - مدرن -  پیک - امنیت-  کارواش - فانتزی - شهروند - اقتصاد -میهن - جوانان - ایمان - دکوراسیون - هدف - سپاه - تکنیک - دیتا- تک نو- تکنولوژی - اورست - مونتاژ- ونوس - دفتر- ایتال - بیو- کنترل – متریک – مترلژی.

اسم شرکت از مباحث حساس ثبت شرکت محسوب می شود. اسم شرکت مستلزم اطلاعات زیاد درباره آن و دقت و زمان لازم می باشد باید در اسم شرکت بسیار دقت کنید تا بعد از ثبت شرکت مجبور به تغییر اسم شرکت نشوید.

اما واقعیت این است که تمامی اسامی اسامی خاص و زیبا می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراتژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهم ترین مراحل تاسیس ثبت شرکت است.

اسمی را برای مغازه انتخاب کنید که در اینترنت هم قابل استفاده باشد

اسم رو باید با استفاده از خلاقیت خودتون انتخاب کنین. باید از نمونه های بالا برای انتخاب اسم خوب کمک بگیرید.

معنی: روشنک، نام دختر دارا که اسکندر به موجب وصیت دارا او را به ازدواج خود در آورد.

این پیشنهاد را همین الان تا قبل از اینکه دیر شود، به شما دادیم. شاید پیش خود بگویید داشتن فروشگاه اینترنتی، کار راحتی نیست و حوصله دردسرهای آن را ندارید. اینطور نیست؛ چون روشی وجود دارد که با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید.

هر اسمی که الان در ذهنتان است را روی کاغذ بنویسید، نکات و مواردی را در ادامه می‌گوییم را هم به‌خاطر بسپارید.

Report this wiki page